[Czuwaj] Re: zjazd programowy

Aleksander Senk senk w post.pl
Pią, 29 Wrz 2006, 11:48:51 CEST

Seascout napisał(a):

> Znowu trochę BTW, ale niezależnie od wyniku dyskusji abstynencja -
> trzeźwość, wydaje mi się, że osobnego uregulowania wymaga sprawa picia. Moim
> zdaniem, przydałby nam się dokument, w którym zabraniałoby się kadrze ZHP i
> członkom ZHP spożywania alkoholu w trakcie przedsięwzięć i działań
> organizowanych przez ZHP. Niedokończona sprawa głodówkowo- bydgoska, jest
> najlepszym przykładem, że brak jasnego określenia w dokumentach wewnętrznych
> procedur związanych z tym, że ktoś pije, powoduje, że nie wiadomo co z
> takimi "kwiatkami" zrobić.

Wiecej takich głosow, Rafale. Wiecej, a moze listy takie jak Przemka nie
beda sie pojawialy...

> Więc podsumowując - niezależnie czy abstynencja czy trzeźwość - alkohol w
> harcerstwie nie powinien się pojawiać w żadnej formie.

Rafal :)
Masz niezwykly dar wymyslania sobie jakichs slowek i ich promowania.
Teraz nagle rozrozniasz miedzy abstynencja i trzeźwością... Nie wie, czy
Małkowski sie w grobie przekręca, czy moze ze smiechu pęka, ale daj juz
pokoj takim rozróznieniom, prosze...

olek