[Czuwaj] Re: zjazd programowy

Michał Górecki goo.listy.dyskusyjne w 4zywioly.pl
Pią, 29 Wrz 2006, 13:02:14 CEST

czesiek.harcerstwo napisał(a):
> A widzisz "dziubasku" ;-)))))))))))
> To po co używasz argumentów których nie można zweryfikować ?
>
> Chcesz rzeczowo dyskutować to używaj rzeczowych argumentów
> :-)
>
> Czesław
>
> P.S.
> Ale na priv to możesz napisać jakie to środowiska.
> O ile takie istnieją w co szczerze wątpie.
> Ale jestem ich bardzo ciekaw.
> Adresów drużynowych nie potrzebuję
> ;-))))))
>
> PC

Czesiu!
Niestety nie podam ci numerów środowisk.
Natomiast musisz mi uwierzyć na słowo, że takie środowiska istnieją. I
chyba więcej niż ci się wydaje :)

Są na prawde dobre programowo, robią dobrą robotę, wielu instruktorów z
tych środowisk ma cnoty których mogę im tylko pozazdrościć.
Ale spora część z nich nie jest totalnymi abstynentami.

Zastrzegam, że nie widziałem ich pijących podczas gdy opiekowali się
swoimi harcerzami.

***

Widziałem też środowiska bardzo "twarde ideowo", mierne programowo,
importujące skauting przedwojenny w dosłownej postaci, kiepsko
przygotowujące ludzi do życia w XX wieku, programowo niezmienne od lat,
bardzo agresywne i mało braterskie.

***
Nie chcę rozwijać tego wątku. Chcę tylko powiedzieć, że nie ma jasnego
podziału na dwie grupy i prostych zależności.