[Czuwaj] Re: zjazd programowy

Pią, 29 Wrz 2006, 13:22:55 CEST

----- Original Message -----
From: "Michał Górecki" <goo.listy.dyskusyjne w 4zywioly.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Friday, September 29, 2006 1:02 PM
Subject: Re: [Czuwaj] Re: zjazd programowy

> Czesiu!
> Niestety nie podam ci numerów środowisk.
> Natomiast musisz mi uwierzyć na słowo,
> że takie środowiska istnieją.
> I chyba więcej niż ci się wydaje :)

Nic nie muszę.
Bo może być tak że pamięć Cię zawodzi ?
Albo coś Ci się "pomyliło" ;-)))

> Są na prawde dobre programowo, robią dobrą robotę,
> wielu instruktorów z tych środowisk ma cnoty
> których mogę im tylko pozazdrościć.
> Ale spora część z nich nie jest totalnymi abstynentami.

No i znowu.....
Znowu mała "manipulacja"  ;-)))
Zapytałem o:
"..... środowiska (drużyny/szczepy)
 w których wiekszość kadry nie ukrywa że pije, ...."

A Ty że ".....spora część z nich nie jest TOTALNYMI abstynentami...."

Może Kraków to takie "zboczone" miasto
ale nie znam środowisk (a mam dobre rozeznanie ;-)  )
w których większość kadry przyznawała by się do picia.
Ba, czy nawet, o której by wiadomeme było nieoficjalnie że pije.
Ale może faktycznie Twoje praskie doświadczenia są inne.
Czy ktoś z prażan mógłby to powierdzić ?

> Zastrzegam, że nie widziałem ich pijących podczas gdy opiekowali się
> swoimi harcerzami.

Michał !
Przecież gdybyś ich WÓWCZAS widział
to by ich już nie było w ZHP ?
Prawda ?

A teraz troche inaczej ...

Czym/w jaki sposób argumentuje taki pijący instruktor
swoim 16-latkom że nie powinni pić z kumplami piwa ?

Czesław

.