[Czuwaj] Re: zjazd programowy

Michał Górecki goo.listy.dyskusyjne w 4zywioly.pl
Pią, 29 Wrz 2006, 13:55:01 CEST

Aleksander Senk napisał(a):

> Ech ten dar zwięzłej wypowiedzi... Pozazdroscic :)
> Ja sie tu rozpisuje, a Ty w dwoch krotkich akapitach przemawiasz
> zapewne bardziej do wyobrazni czytelnikow (jezeli sie jeszcze tacy
> ostali :D )
Tak... Ale to będzie jakaś tam dość małą liczba. I jeśli damy możliwość
stawiania SOBIE wymagań, to oni i tak sobie takie wymagania postawią.
Nie komisja. Oni sami.

NAtomiast różnimy się znacznie. Bo ja chciałbym na nasze warunki
organizacji ok 200-300 tysięcznej.

A takiej w ten sposób nie uzyskamy.
I wcale nie chcę znacznie obniżać poprzeczek, ani rezygnować z ideałów,
czy czytelności.
Uważam, że organizacja strictce, stricte abstynencka jest w stanie
skupić maksymalnie 30-40 tysięcy osób.