[Czuwaj] ruch i organizacja - male uzupelnienie

Aleksander Senk senk w post.pl
Pią, 29 Wrz 2006, 14:14:02 CEST

Aleksander Senk napisał(a):

> Alez to oczywiste i z tym nie mam zamiaru polemizowac.

Jednak nie oczywiste :)

Owszem - bardzo liczebny ruch wymaga struktury organizacyjne (ktora
jednak powinna pelnic funkcje logistyczno-pomocnicze, a nie decydowac o
obliczu ruchu) o tyle w druga strone to juz ciezko.

Sa organizacje, ktore nie kieruja sie zadna specjalna, głęboką ideą, a
ich cele są tworzone dla celow pragmatycznych: np. utrzymanie czlonkow
organizacji poprzez zdobywanie pieniedzy z realizowanych projektow.

Trudno powiedziec, zeby takie organizacji byl potrzebny ruch...

pozdrawiam
olek