[Czuwaj] Pokolenie wolnosci

Michał Górecki goo.listy.dyskusyjne w 4zywioly.pl
Pią, 29 Wrz 2006, 14:36:47 CEST

Aleksander Senk napisał(a):

> Hej!
>
> Czytaliscie artykul z Cogito zamieszczony w onecie?
> http://portalwiedzy.onet.pl/4870,1471,1362455,1,czasopisma.html
>
> Ciekawy, moim zdaniem.
>
> I - w moim odczuciu - bardzo optymistyczny dla tych wszystkich, ktorzy
> pragną harcerstwa opartego na wysokich wymaganiach ideowych.
> (nie mowiac juz o tym, ze potwierdza rzeczy, o ktorych pisałem 5-6 lat
> temu w sporach z Parasolem :))
>
> pozdrawiam
> olek

Olek - no nie wiem.

Pokolenie buntu i imprezowania.
Imprezowanie raczej nie idzie w parze z harcerstwem w twardej oprawie.
Pokolenie buntu - pamiętaj, że buntownicy raczej nie będą chcieli brać
udziału w ruchu który narzuca im surowe normy moralne.

Bunt można wykorzystać - można być organizacją będącą trochę w OFFie
będącą sama w sobie buntem przeciwko zupełnemu głównemu nurtowi
popkultury. Ale wtedy niestety trzeba działąć "miękko" a nie "twardo" i
pozwalać ludziom dochodzić do pewnych wniosków poprzez zrozumienie i
własne błędy a nie reguły i narzucanie z góry postaw.

Dlatego nie widzę z czego tak się cieszysz :]

g00rek

PS I jak zwykle ostrzegam - budowanie na OFFie może prowadzić do
produkcji jednostek nieprzystosowanych społecznie jakich produkujemy
niestety setki :/