[Czuwaj] No to co zamiast?

adams a.adamski w szpital.koscierzyna.pl
Pią, 29 Wrz 2006, 15:18:09 CEST

> Jeżelibysmy z g00rkiem skoczyli na piwo to niewątpliwie obaj z tej
> dyskusji bysmy musieli sie wylaczyc...
> A że nie mozemy odbierac sobie tej przyjemnosci, jaką czerpiemy z
> dyskusji na tej liscie, przeto szansa wypadu jest mala... ;)))

No dobra, przekonałeś mnie. Za pół godziny przywiozą mi pizzę "symfonię
serową" - bez piwa. Jak ktoś ma ochotę, niech wpadnie do mnie - chętnie się
podzielę albo zamówię drugą. W końcu jesteśmy braćmi w naszej niełatwej, ale
jakże zaszczytnej służbie.
adams