Re: [Czuwaj] Re: zjazd programowy...UWAGA DŁUGO

Piotr Zagórski patyk99 w op.pl
Pią, 29 Wrz 2006, 15:33:56 CEST

Rafal.Suchocki w pse.pl napisał(a):

> [...]

To się więcej nie powtórzy.
Nawet sam sobie wydam komendę :)
DO WSTYDU!

(Pokornie spuszczając głowę, żałuję za moją niepoprawność.)

Niebawem dokonam publicznej samokrytyki.

Piotr (zawstydzony)
--

"Welcome, O life! I go to encounter for the millionth time
the reality of experience and to forge in the smithy of my soul