[Czuwaj] No to co zamiast? - wyjscie z sytacji - dlugie

Michał Górecki goo.listy.dyskusyjne w 4zywioly.pl
Pią, 29 Wrz 2006, 23:22:31 CEST

admiral napisał(a):

> Taka sobie goraca mysl poszukujaca wyjscia z pata...
Też o tym ostatnio myślałem. Wyszło to podczas rozmów z WOSMem o
ewentualnej federacji, czy też o wyższości federacji kilku wąskich
ideowo organizacji nad jedną szeroką i vice versa.

Prawda jest taka, że jak wąsko byśmy nie patrzyli zawsze znajdą się
ekstrema... Każdy ma takie swoje zestawy...

Admirał, ja myślę, że sprawa ma się następująco:

1. Trzebaby określić mimo wszystko pewne ramy poza które nie wychodzimy
(dla mnie bieganie w camo po lesie i rekonstrukcje wojskowe dla
wędrowników są jeszcze ok, ale przystawianie atrap broni do głowy i
ciągła zabawa w wojnę - nie itp)

2. Teoria kręgów doprowadziłaby do jeszcze mocniejszych podziałów
wewnętrznych. Swoją drogą szkoda, że nie dane było mi działać w czasach
wyszywanej dziesiątki na lilijce. Ja wyszyłbym sobie śliczną ósemeczkę :P

3. Nie zyskujemy nic jeśli chodzi o czytelność zewnętrzną. No bo czy w
takim wypadku harcerze piją? :]