[Czuwaj] :*

marta drozd ksantypa3 w poczta.onet.pl
Sob, 30 Wrz 2006, 00:23:10 CEST

Ja wiem, że dyskusja ważna i wogóle, niemniej pozwolę sobie ją przerwać na
chwilkę, gdyż:

Kochani Druhowie, Chłopcy, Chłopaki, Faceci, Mężczyźni i insze istoty płci
męskiej !

 W dniu tak ekstraordynaryjnie wyjątkowym życzenia:

- żebyście w końcu zobaczyli te wszystkie odcienie i półtony od wrzosu do
śliwki,

- żebyście pojęli, że "lewo" i "to drugie lewo" to dwa różne kierunki,

- żeby fakt przechodzenia w ułamku sekundy od miłości do nienawiści i od
czułości do furii w końcu stał się dla Was oczywisty i naturalny,

- żebyście pojęli, że logika wcale nie zawsze i nie do końca bywa logiczna,

a nade wszystko

żeby KOCHAŁY WAS WASZE KOBIETY

składa

wiewi00ra