Fakty i Mity :) Re: [Czuwaj] zastrzeżenie Krzyża Harcerskiego

Szumyk szumyk w gmail.com
Pon, 2 Kwi 2007, 10:03:39 CEST

Daniel Dobrijałowski napisał(a):

> Ja sie historia mocno nie interesuje ale wyraznie w linku ktory podales:

1. No więc jak wyczytałeś Krzyż nie był projektowany dla organizacji o
nazwie ZHP ponieważ jej jeszcze nie było !!
2. I jak dalej ładniej cytujesz została ona zatwierdzona jako odznaka
POLSKIEGO HARCERSTWA a nie organizacji ZHP :)
3. Krzyż harcerski był już używany jako odznaka harcerska przed
konferencją zjednoczeniową ZHP :)

Przyczyn doszukiwałbym się gdzie indziej i myślę że brak po prostu
dobrej woli ... z obu stron. A tu 100 lecie skautingu i tyle dobrych
okazji ... :)

B.