ZHR i 100lecie skautingu Re: Fakty i Mity :) Re: [Czuwaj] zastrzeżenie Krzyża Harcerskiego

Szumyk szumyk w gmail.com
Pon, 2 Kwi 2007, 10:46:56 CEST

Piotr Kowalski napisał(a):

> Z doświadczeń ze znanymi mi źródłami mogę stwierdzić, że ZHR nie
> obchodzi i nie zamierza obchodzić 100-lecia skautingu. Więc dla nich
> żadna to okazja.
>
> Kowlak

A Ty jak zwykle szukasz tylko okazji by wbić szpilkę naszym braciom i
siostrom :)

A to chyba BP  mówił "szukajcie przyjaciół !" :)

Nie do końca też zrozumiałem też twoją wypowiedź Piotrze:  "Z
doświadczeń ze znanymi mi źródłami mogę stwierdzić" :-)

A poza tym chyba nie masz do końca racji, skoro na Jamboree 100lecia się
wybierają :)

np. tu piszą o tym :
http://www.pobudka.org.pl/pl/index.php?option=com_content&task=view&id=367&Itemid=89

Szumyk