[Czuwaj] Re: zastrzeżenie Krzyża Harcerskiego

Piotr Giczela piotr.giczela w zhr.pl
Pon, 2 Kwi 2007, 11:24:47 CEST

> Z do=9Cwiadcze=F1 ze znanymi mi =9Fr=F3d=B3ami mog=EA stwierdzi=E6, =BFe =
ZHR nie=20
> obchodzi i nie zamierza obchodzi=E6 100-lecia skautingu. Wi=EAc dla nich=
=20
> =BFadna to okazja.

> Kowlak

Twoje =9Fr=F3d=B3a informacji Druhu to najwyra=9Fniej "=B3=BFe=9Fr=F3d=B3a"=
. W Mazowieckiej Hor=B9gwi Harcerzy ZHR jak najbardziej obchodzimy 100-leci=
e powstania skautingu. Z tej okazji realizujemy program "Rok oboz=F3w", jak=
o=BFe w sierpniu minie te=BF 100 lat od pierwszego obozu na Brownsea. Progr=
am zako=F1czy si=EA wypraw=B9 Mazowsza na t=EA angielsk=B9 wysp=EA i udzia=
=B3em w =9Cwiatowym zlocie.
Nie wiem sk=B9d czerpiesz Druhu takie informacje, =BFe ca=B3y ZHR bojkotuje=
 obchody 100-lecia...
Ja daleki jestem od wojen podjazdowych z ZHP. U=BFyj=EA tu sparafrazowanej =
wypowiedzi Marabuta: "Kto mnie zna, ten wie. A kto mnie nie zna, to jego st=
rata". Dlatego te=BF z gorycz=B9 i zdziwieniem oceniam wiele szans na r=F3=
=BFnego rodzaju porozumienia, kt=F3re obie strony sporu zaprzepa=9Cci=B3a w=
ielokro=E6, post=EApuj=B9c wynio=9Cle i z pogard=B9 dla drugich.
Jednak=BFe Twoja Druhu wypowied=9F, a szczeg=F3lnie ostatni jej fragment, =
=BFe dla nas to =BFadna okazja, zabola=B3 mnie. S=B9dz=EA, =BFe w=B3a=9Cnie=
 z takich powod=F3w nie mo=BFe doj=9C=E6 mi=EAdzy nami do porozumienia. Z p=
owodu nieprzemy=9Clanych i bezsensownych wypowiedzi.

--=20
Pozdrowienia,
 Piotr Giczela
=A3uk=F3w