Re: Re: Re[2]: Fakty i Mity :) Re: [Czuwaj]zastrzeżenie Krzyża Harcers= kieg= o

Pon, 2 Kwi 2007, 14:26:27 CEST

----- Original Message -----
From: "Andrzej Rolewicz" <harc38 w op.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Monday, 02 April 2007 14:14
Subject: Re: Re: Re[2]: Fakty i Mity :) Re: [Czuwaj]zastrzeżenie Krzyża
Harcers= kieg= o

> W mojej skromnej opinii kazda grupa, która akceptuje zasady którymi
> kierował się w 1918 powstający ZHP może posługiwac się Krzyżem,
> bo jego symbolika jest odzwierciedleniem tych zasad.

A jakie to są zasady? Bo czy np. wymóg ZHR aby instruktor był
chrześcijaninem - łamie zasady ZHP z 1918 roku?

> czyli nie zgadzam sie z Kowlakiem:

A ja go akurat popieram.

Jesli (GDYBANIE) w ZHP zwycięzy opcja "Harcerz pije i pali i co jeszcze
chce, to wali" lub "Mamy nowy odrodzony skauting bez Boga, który niech
pozostanie sprawą prywatną i nic więcej" - i przeszedłbym do nowej
organizacji, to SAMYM WYGLĄDEM i SYMBOLIKĄ nie chciałbym być podobny do tego
czegoś, w co przewaluowałoby ZHP.

DJD