[Czuwaj] Re: teleexpres

Andrzej Rolewicz harc38 w op.pl
Pon, 2 Kwi 2007, 14:47:11 CEST

Użytkownik Piotr Kowalski szare.szeregi w wp.pl  napisał:
Andrzej Rolewicz napisał(a):

> Jak widać, otwieramy "puszkę z Pandorą".
> Mam nadzieję, że obejdzie się bez majstrowania przy Prawie....
> Andrzej.
>

>Mam nadzieję, że argumenty tego typu jak powyżej nie spowodują, że nie
>będzie to zniechęcało do odpowiedzialnej dyskusji o zmianie prawa
>wynikającej z analizy naszych wartości, zastanowienia się czego w Prawie
>brakuje i co trzebaby do tego prawa dodać lub co w nim zmienić.

Nie rozumiem zwrotu: " zmiana prawa wynikająca z analizy naszych wartości"... Brzmi to jak: "dopasowac prawo do wyznawanych przez
nas wartości..."
Czy nie jest tak, ze to ruch: skauting, harcerstwo jest propagatorem, wyrazicielem
pewnych wartości ?
Wiem, ze różne grupy nie do końca różne z tych wartości akceptują,
dyskutują i ścierają się. Myslę, ze to dobrze, bo swiadczy o tym, że te wartości
są jakim wyzwaniem, jakimś "kamieniem obrazy"..
W Prawie brakuje narkotyków czy innych uzależnień,które dopiero się pojawią...może należy coś dodac do 10 p.

co konkretnie chcialbyś zmienić ?
pozdrawiam,
Andrzej