[Czuwaj] Re: teleexpres

Janusz Sikorski jsikorski w wp.pl
Pon, 2 Kwi 2007, 11:59:14 CEST

Dnia 02-04-2007 o 11:48:25 <czuwaj-request w listy.czuwaj.net> napisał:

> Można już obejrzeć wczorajsze wydanie Teleekspresu na tvp.pl.
> http://www.itvp.pl/event/teleexpress/
> Moim zdaniem, "ogólna wymowa" tego materiału nie była wcale taka zła,
> przynajmniej jak na standardy telewizyjne (jedyne, co mnie lekko
> zniesmaczyło to zestawienie informacji o dyskusji w ZHP z następnym
> komunikatem o "wódce w tubkach"). Najważniejsze, że powiedzieli prawdę.
> A że w sposób uproszczony.. taka już jest natura mediów masowych.
> Powinniśmy to zaakceptować.
> pozdrawiam,
> Paweł

Taaa..
Wizja puszek piwa i lampek wina przy harcerskim ognisku nie jest wcale
niesmaczna i wypaczająca, dla niektórych może być nawet smaczna.
Jasne, że delikatnie się z nami obeszli. Lampka wina to nie to samo co
flaszka jabola. No i ten akcent na koniec. Nareszcie wyjaśniło się
dlaczego harcerz jest zawsze pogodny. Szkoda słów.

Janusz Sikorski