[Czuwaj] Re: zastrzeżenie Krzyża Harcerskiego

Radek Paszkowski radekpa3 w wp.pl
Pon, 2 Kwi 2007, 16:16:33 CEST

dnia 2-04-07 12:40 Ryszard Rutkowski był(a) uprzejmy(a) napisać::

> moim zdaniem
> taka sytuacja jest normalna. Bo jest to odznaka TEJ organizacji.
> Czemu ktoś ma się tłumaczyć w PCK z używania ich krzyża? Czyli
> odpowiedź brzmi - bo nie ma powodu, dla którego inne organizacje
> miałyby również używać Krzyża.

Powód jest dość prosty.
Źródło jest to samo. Idee są te same. A czymże jest Krzyż Harcerski
jeśli nie emanacją idei harcerskich?

Ponadto ZHP wielokrotnie deklarował "nie stwarzanie problemów w używaniu
oznaczeń harcerskich przez inne organizacje harcerskie", a tu życie to
stanowisko podważa, bo okazuje się, że członkowie obecnych władz Związku
już tego prawa udzielać nie chcą.
Czy to nie aby znak czasów? Unowocześnianie Prawa Harcerskiego poprzez
wprowadzenie zapisu "Na słowie harcerze polegaj jak na polityku"? ;-|
Furda przestarzały Zawisza. (BTW furda - furda ;>)

Radek

--
Czlowiek nie po to zostal stworzony, by pracowac,