[Czuwaj] Re: zastrzeżenie Krzyża Harcerskiego

Pon, 2 Kwi 2007, 12:40:46 CEST

Tekst oryginalnej wiadomości:
Od: Radek Paszkowski <radekpa3 w wp.pl>
Do: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Temat: Re: [Czuwaj] Re: zastrzeżenie Krzyża Harcerskiego
Data: 2007-04-02 12:34:10

RP> dnia 2-04-07 12:24 Ryszard Rutkowski był(a) uprzejmy(a) napisać::

RP> Ponieważ?

RP> Radek

I oczywiście spodziewałem się takiego pytania. Tylko że moim zdaniem
taka sytuacja jest normalna. Bo jest to odznaka TEJ organizacji.
Czemu ktoś ma się tłumaczyć w PCK z używania ich krzyża? Czyli
odpowiedź brzmi - bo nie ma powodu, dla którego inne organizacje
miałyby również używać Krzyża.

Ryszard

Wiadomość wysłana przez program DRACO ORGANIZER http://www.dracosoftware.eu