Re: [Czuwaj] Re: Konferencja Ślaskiej

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Wto, 3 Kwi 2007, 10:09:18 CEST

> Jeszcze słowo w kwestii Rady Naczelnej. O ile są ludzie którzy ciężko
> pracują na autorytet tegoż organu w oczach takich ludków jak ja, o tyle są
> tacy, po których wypowiedzich zostaje spory niesmak i rozczarowanie. Z
> takimi poglądami... nie no krecha na całej lini.
> Janusz Sikorski

Jeżeli to moje poglądy  tak Druh ocenił to na pewo się nie obrażę w
kontekście Druha kłótni z Wiceprzewodniczacą o to, że zdaniem Druha
wychowawcami w ZHP są zastępowi.
Na szczęście nikt poza Druhem nie podzielił tego poglądu.
Co trochę rostrzyga kwestię autorytetu. Ale opuśćmy wątki osobiste.

Myślę, że poszczególne konferencje pokazują generalnie większy trend do
dokonania kosmetycznych zmian w prawie niż pozostawienie go bez zmian.
Swoistym podsumowaniem tego etapu dyskusji będzie seminarium w Warszawie
20-22 kwietnia.

Ja szczególnie ze Śląska zapamiętałem dwa poglądy:
1. Każdy instruktor powinien być żywym komentarzem do prawa harcerskiego.
2. My wszyscy tworzymy swoje komentarze do prawa kiedy pracujemy z nim ze
swoimi drużynami.

SW