[Czuwaj] ZHP a Wojsko

Paweł Rozdżestwieński konikhdj w hot.pl
Wto, 3 Kwi 2007, 11:28:36 CEST

"Michał Górecki" <g00rek64 w gmail.com> napisał(a):
"
> Całe szczęście czasy kiedy w jakikolwiek sposób utożsamiałem harcerstwo z
> wojskiem już dawno minęły.
>
> Teraz harcerstwa ma dla mnie z wojskiem tyle wspólnego co zamek Yale z
> Zamkiem Królewskim :]
>
> g00rek"

Tak z ciekawości, czemu drużyny, które wykorzystują w swoim programie i
metodyce elementy wyszkolenia wojskowego są tak pogardzane przez Ciebie?
Cóż Ci przeszkadza, że w drużynie kawaleryjskim szkoli sie kogoś z władania
szablą i lancą albo prowadzi wyszkolenie strzeleckie? Co Ci tak przeszkadza,
że moi harcerze na rekonstrukcji obsługują działko ppanc. wz. 36? Uważasz,
że jesteśmy gorszymi harcerzami, bo uważamy, ze w ZHP powinno być miejsce
dla szkolenia proobronnego?