[Czuwaj] Re: zastrzeenie Krzya Harcerskiego

Wto, 3 Kwi 2007, 15:32:05 CEST

----- Original Message -----
From: "Daniel Dobrijałowski" <orcus w ekoterm.net>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Tuesday, 03 April 2007 15:00
Subject: Re: [Czuwaj] Re: zastrzeenie Krzya Harcerskiego

> Widomosc Admirała podsuneła mi pewną myśl:
> - może nasze władze wraz z władzmai ZHR i innych organizacji chcących u
> żywać KH powinny załżyć stowarzyszenie w którego statucie jasno
> powiedziane byłoby kto(z funkcji w struktórach oraganizacyjnych) może
> być jego członkiem i to owo stowarzyszenie powinno dysponować znakiem
> KS.
>
> Nie niesie to żadnych kolizji typu łączenia w Federację. Można przecież
> jasno nazwać po imieniu ten twór - Stowarzysznie Ochrony Krzyża
> Harcerskiego i tyle.

> [...]

Owszem, to JEDNA z opcji. Ale co robią inne organizacje? Co np. daje ZHR do
tego Stowarzyszenia? Czyz nie ma to być chyba tylko na zasadzie: Dajcie,
abyśmy korzystali?

Gdyby pojawiły się tam zapisy, że np. jeden z członków S nie będzie
kwestionował harcerskości innego, dopóki nie zostanie wykluczone ze
Stowarzyszenia. To już byłby jakiś postęp w relacji pewnych członków pewnej
organizacji w odniesieniu do ZHP...

DJD