[Czuwaj] Re: zastrzeżenie Krzyża Harcerskiego

Daniel Dobrijałowski orcus w ekoterm.net
Wto, 3 Kwi 2007, 15:00:56 CEST

Widomosc Admirała podsuneła mi pewną myśl:
- może nasze władze wraz z władzmai ZHR i innych organizacji chcących u
żywać KH powinny załżyć stowarzyszenie w którego statucie jasno
powiedziane byłoby kto(z funkcji w struktórach oraganizacyjnych) może
być jego członkiem i to owo stowarzyszenie powinno dysponować znakiem
KS.

Nie niesie to żadnych kolizji typu łączenia w Federację. Można przecież
jasno nazwać po imieniu ten twór - Stowarzysznie Ochrony Krzyża
Harcerskiego i tyle.

Nie wiem tylko czy można tak określić członków stowarzyszenia.

Po utworzeniu stowarzyszenia ZHP przekazaloby prawo do znaku.

Pozdrawiam
orcus