Re: [Czuwaj] Liberalizacja 10 PH - kogo to tak na prawde dotyczy?

Jakub Sieczko jsieczko w o2.pl
Wto, 10 Kwi 2007, 17:51:09 CEST

> Skupmy sie moze co MY, intruktorzy mozemy na utrzymaniu/poluzowaniu 10Ph
> zyskac lub stracic. Liberalizujac 10 PH spuszczamy ze smyczy przewaznie
> osoby, ktore wlasnie nabyly "lagalnych" praw do alkoholu i jednoczesnie
> kszatalca sie i ksztaltuja na bycie instruktorami - czy oni beda umieli
> na tym etapie zycia docenic wyzszosc wytrawnego Bordoux nad piwem
> Harnaś? No! To troche "wodzenie ich na pokuszenie" :) i ryzyko
> podkopania sobie morale przyszlej kadry "wyzszej". Chybaze umiemy dac im
> na tyle silny kregoslup  aby nie przegieli i umieli zachowac umiar? No
> [...]

Czyli wszyscy ich rówieśnicy, którzy nie byli w ZHP i nie mieli nigdy takiej smyczy słaniają się właśnie krokiem węża gdzieś na drodze między izbą wytrzeźwień a ośrodkiem odwykowym ze swoimi połamanymi kręgosłupami moralnymi? Nie wiem jak pozostali, ale ja obserwując moich rówieśników (mam 22 lata) podobnego faktu nie zauważam. Są zwyczajnymi młodym ludźmi, którzy jak mają ochotę to idą na piwo, a jak nie mają to nie idą.

Jakub Sieczko