[Czuwaj] Szufladkowanie, bylo o brzydkich rzeczach../test

Program KChWlkp. program w zhp.wlkp.pl
Śro, 11 Kwi 2007, 10:49:35 CEST

> Nie wiem jak szeroko postrzegasz związek. Ile środowisk z
> innych hufców znasz, na podstawie czego kształtuje się twój
> punkt widzenia. I w to nie wnikam. JA, Michał Górecki ZNAM
> osoby dla których harcerstwo jest niemalże religią. I takie
> zjawisko opisuję.
Problem tej dyskusji polega na tym, że nie opisujesz, co Twoim zdaniem
jest robieniem z harcerstwa religii. Dlatego, dopóki nie opiszesz tego
zjawiska konkretnie, trudno będzie o tym dyskutować.
pozdrawiam
Ryszard Polaszewski