[Czuwaj] O_brzydkich_rzeczach

Szumyk szumyk w gmail.com
Czw, 12 Kwi 2007, 12:31:05 CEST

Michał Górecki napisał(a):
> Ponieważ pojawiło się kilka zdań o mojej "jedynej słuszności" warto
> abym coś na ten temat powiedział.

Jako przyjaciel powiem ci Goorek jedno - nie to nie jest czas abyś coś
na ten temat powiedział.
To jest czas żebyś na spokojnie sobie to nieco przemyślał :)
A nuż ktoś coś ważnego chce przekazać ? :)
> Nigdy nie oderwałem się od dołu, od środowiska. Po trzech latach
> przerwy znów prowadzę drużynę,...
> g00rek

No i może czas przestać - sam piszesz oddajmy harcerstwo młodym :) A ty
już stary jesteś !! Czas się poważnymi rzeczami zająć :)

> P.S. Dziwne jest to, że wszyscy piszą, że właściwie nic nie napisałem
> o "harcerianach" i nie wiedzą o co chodzi, ale jednak piszę chyba
> głupoty. Czy gdybym napisał w takim razie o problemie w południowym
> Pekinie, to reakcja byłaby taka sama? Uderz w stół.... :]
Harcerianin (na wychowawczym)
Szumyk