[Czuwaj] Bractwo? - wazne !!

Marcin Wasielewski myciak w tlen.pl
Czw, 12 Kwi 2007, 17:22:29 CEST

Goorek, występujący czasami jako "Maria Szymanowska"  ;-) napisał:

> Błagam, nie kierujmy tej dyskusji na nasz dyżurny temat. Bo to na
> prawde robi się łyżka dziegciu.
>
> Czy jedynym problemem jest kwestia możliwości napicia się?

Chciałem tylko napisać, że kwestia pic_albo_nie_pić nie może być JEDYNYM
kryterium jakości instruktora.
Inaczej mówiąc: jeżeli instruktor będzie sobie wychowywał nastepcę TYLKO
dlatego, że później już będzie mógł się napić to znaczy, że to kiepski
instruktor (nawet jeżeli teraz nie pije)
A co do tego "kto jest instruktorem?", to już część swoich przemyśleń
napisałem (o sądach i kadrze kształcącej). Jakieś uwagi?

Czuwaj!
Marcin Wasielewski