[Czuwaj] Bractwo? - wazne !!

majcin w autograf.pl majcin w autograf.pl
Czw, 12 Kwi 2007, 17:50:38 CEST

Użytkownik goorek  napisał:

>Chciałbym rzetelnej dyskusji o instruktorskich kategoriach
>członkowskich. O tym kto jest INSTRUKTOREM a kto KADRA POMOCNICZĄ, kto
>natomiast tylko i wyłącznei wspiera organizację z zewnątrz.
>
>g00rek

a ja nie wiem po co kolejna debata o rozwiązaniach z pogranicza fantastyki i dyskusji typu co bym zrobił, gdybym wygrał milion w totka

może zamiast opowiadać jak to pieknie jest w innych krajach, pomyśl jak to zrobić, żeby rzesza instruktorów niewychowawców dobrowolnie zrzekła się czynnego prawa wyborczego

widziałem reakcję takich własnie druhów, gdy Kowlak na zbiórce wyborczej zaproponował odebranie czynnych praw wyborczych osobom starszym niż 30 lat

wiemy też jak się się skończyła próba ograniczenia liczby osób posiadających czynne prawo wyborcze na ostatnim zjeździe

generalnie twoje propozycje to zhp najwcześniej za 20 lat, chyba, że właśnie próbujesz tworzyć struktury nowej organizacji i testujesz swoje pomysły na liscie.

Marcin Wojtczak