[Czuwaj] Bractwo? - wazne !!

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Czw, 12 Kwi 2007, 18:10:37 CEST

12-04-07, majcin w autograf.pl <majcin w autograf.pl> napisał(a):

> generalnie twoje propozycje to zhp najwcześniej za 20 lat, chyba, że właśnie próbujesz tworzyć struktury nowej organizacji i testujesz swoje pomysły na liscie.

Marcin to chyba nie tak. W ten sposób nic nie wymyślimy... I nigdzie
nie dojdziemy.

Kadencyjność jakoś... przeszła! Chociaż nie wiadomo kiedy :) Należy
dyskutować, tworzyć rozwiązania, a jeśli będą one dobre, to będzie
można myśleć o tym jak wprowadzić je w życie. Można to tez robić
równolegle - proszę bardzo. Ale zjazdom trzeba podsuwać gotowe
propozycje, trzeba je lobbować, trzeba próbować!

A jeśli to się nie uda, jeśli będzie grupa instruktorów chcąca zrobić
to inaczej, nowocześniej, w innym kierunku niż istniejące już
organizacje, to... może wyjściem będzie ta nowa? Nie wiem.

Wiem, że takie rozwiązania MOGĄ istnieć. Bo czemu Polska miałaby być
gorsza od tych setek krajów w których one działają? Oczywiście część
rzeczy pewnie działa u nas lepiej.. szkopuł w tym żeby je oddzielić od
tych złych i... zmieniać, zmieniać, zmieniać.

Ja ciągle wierzę, że jest to możliwe. Tylko trzeba by także podjąć
spory wysiłek w pozytywne "wypranie mózgu" młodym drużynowym. Którzy
przecież prawo wyborcze mają...