[Czuwaj] Bractwo? - wazne !!

13RDH "Gacki" gacki w poczta.onet.pl
Czw, 12 Kwi 2007, 20:11:29 CEST

> Znowu zrobiło mi się przyjemnie...
> Czuwaj!
> Darek Brzuska
> drużynowy
> (starszy niż 30 lat)

Ja też jestem drużynowym i bliżej mi do 40 niż do 30. Mam nadzieję, że
jestem dobrym drużynowym. Jednak patrząc na nasz Związek myślę, że jest to
co proponował Kowlak (czynne prawo wyborcze do 30) to o wiele lepsze
rozwiązanie, niż zostawić tak jak jest. Naprawdę trzeba dać szansę młodszym.
Rozumiem, że starsi jako lekki hamulec fantazji młodych są potrzebni, ale na
razie widzę ogromny przerost hamulca.
Proszę mi też nie mówić, że zamiast ograniczeń wiekowych powinno być
ograniczenie do "funkcji wychowawczych". Chyba dwa lata temu pojawił się na
tej liście link do artykułu byłego Naczelnika ZHR, który skutecznie rozwiał
moje złudzenia w tym względzie.

Jurek
Drużynowy - 38 lat