[Czuwaj] Bractwo? - wazne !!

Marcin Wojtczak majcin w autograf.pl
Pią, 13 Kwi 2007, 07:04:54 CEST

Andrzej Rolewicz napisał(a):
> Marcin ! twój pomysl jest do chrzanu !
> Robisz swoją symulację (ktora jest sama w sobie nieprawidłowa, bo jest przykrawaniem demokracji do twoich potrzeb) i wychodzi ci, że np tylko drużynowym, komendantom i komisjom rewizyjnym nalezy pozwolić głosować. Wtedy nasz komendant hufca robi swoją symulację i wszystkich swoich "instruktorów" od podawania pióra przenosi do komisji rewizyjnej, ma 40 osobową komisję rewizyjną, która mu za darmo okupuje bazę przez całe lato. No może nie całkiem za darmo, za 2 zl skladki miesięcznie. I elekcję ma zapewnioną.

Robię symulację dla hufców liczących 200, 500 i 1000 osób i wychodzi, że
poza Komendą i KR może to być od 2 do 7 osób, próbuję więc nazwać
funkcje, które dają takie prawo, aby bez względu na radosną twórczość
komendantów było to 2 do 7, a nie 20 do 70
> Natomiast to, co wyszperał g00rek to rzeczywista podstawa prawna, ponieważ nic dziwnego w tym, że ZHP dostosuje swoją strukturę do logiczniejszej, obowiązujacej w WOSM, w którym przecież chcemy być.

sttań więc przed zjazdem swojego hufca i powiedz:
"druhowie, wybierzcie mnie na delegata na zjazd ZHP, a ja obiecuję, że
zrobię wszystko aby połowę z was pozbawić czynnych praw wyborczych, a
jedną trzecią przenieść z ZHP do czegoś w rodzaju KPH.
głosujcie na mnie bo mam rację i jeszcze WOSM zaleca takie zmiany"

po prostu wygrywasz wybory w cuglach, pozostali kandydaci szns
najmniejszych nie mają
dokladnie tak jak Kowlak dwa lata temu

Marcin Wojtczak