[Czuwaj] Dla kogo prawo wyborcze, bylo: Bractwo? - wazne !!

Andrzej Rolewicz harc38 w op.pl
Pią, 13 Kwi 2007, 18:19:22 CEST

Użytkownik Michał Górecki <g00rek64 w gmail.com> napisał:
>Mamy kształceniowców różnego szczebla, mamy instruktorów programowych,
>itp. Zabieranie im praw wyborczych, czy wyrzucanie do innej kategori
>członkowskiej pozbawia nas zupełnie narzędzi motywacji. W większości
>działają oni za darmo, często mają doświadczenie i wiedzę. Na pewno
>nie chcę z nich rezygnować, cofniemy się wtedy w rozwoju.
>
>O ile będa to AKTYWNIE działający instruktorzy, a nie panowie i panie
>z odznaką i podkładką, na "urlopie instruktorskim" (swoją drogą nigdy
>tej idei nie rozumiałem)to ja się ich nie boję.

ciekawe jak poznasz, czy kształceniowiec przez ostatnie dwa lata nie
przeprowadził przypadkiem tylko jednej godziny zajęć  ? Na podstawie
zaświadczenia, które mu komendant hufca wystawi ? lol

Albo komisje rewizyjne - władza wyższego szczebla nad kadrą, jak pisał Dominik. Jaka gwarancja, że przewodniczący dzień przed zjazdem hufca nie "złapał" takiego instruktora, aby mu sprawozdanie i wniosek na zjazd podpisał i to była cała jego "praca", bo było jakies posiedzenie, ale on akurat coś innego musiał...

Coraz bardziej się skłaniam ku rozwiązaniu:
szefowie pjo + komendanci szczepów - władza ustawodawcza (poprzez zjazd)
komendanci związków drużyn, hufców,chorągwi, komisje rewizyjne i sądy - wladza wykonawcza (bez czynnego prawa wyborczego i bez prawa uczestniczenia w Zjazdach :))

Jak myślicie - miałoby to sens ???
Andrzej