[Czuwaj] chorągiew zachodniopomorska

Sob, 14 Kwi 2007, 18:30:53 CEST

No dopiero wróciłem , stąd zwięzłość.

Komendant CHorągwi zrezygnował. Wraz z nim komenda. Próbowałem dosyć
długo wydobyć od niego motywy. Powiedział, że stało się coś  jego
życiu prywatnym, o czym nie chce mówć, ale to coś powoduje, że już
nie może być komendantem.

Członkowie komendy się nie wypowedzieli.

Zjazd odwołał RCH i KRCH. Uzasadnień głębszych nie wbyło. Mogę mówić
za siebie i pewnągrupę przyjaznych instruktorów. Mianowicie, jeśli
chcemy nowego otwarcia dla ludzi, którzy mają walczyć o rozwiązanie
problemów finansowych chorągwi to trzeba dać im nowy mandat. Trzeba
też "wyzbyć się", krótko mówiąc, tych, któzy w dużej mierze
doprowadzili do aktualnego stanu rzeczy.

Wg wskazań KCH ( dokumentów żadnych nikt nie pokazywał ) zadłżenie
chorągwi wynosi ok. 1.543.000 ( o ile pamiętam ) złotych.

Przerwę uzasadniono tym, że trzeba się zastanowić, poszukać kandydata
na komendanta, ostudzić emocje ( tych nie brakowało).

Na zjeździe był Sławek Waś, więc on pewnie jak dotrze d siebie, swoje
wrażenia opisze - ja jestem nieobiektywny - to moja Chorągiew Matka.
Gadania było dużo, słaby jestem w sprawozdaniach, gdyby jakieś
pytania szczegółowe - chętnie odpowiem.

Ryszard

Tekst oryginalnej wiadomości: