Re: Re[2]: [Czuwaj] chorągiew zachodniopomorska

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Sob, 14 Kwi 2007, 23:02:43 CEST

> Na zjeździe był Sławek Waś, więc on pewnie jak dotrze d siebie, swoje
> wrażenia opisze - ja jestem nieobiektywny - to moja Chorągiew Matka.
> Gadania było dużo, słaby jestem w sprawozdaniach, gdyby jakieś
> pytania szczegółowe - chętnie odpowiem.
> Ryszard

Owszem, poświeciłem pare setek (prywatnych!) by móc wystąpić przed Zjazdem i
otworzyć druhowieństwu oczy  na to, co tak naprawde dla wielu na sali było
abstrakcją, a miliony znane są tylko sprzed dewaluacji złotówki.
Mówiłem o konieczności rozwiązania problemu długu i nastepnie pociągnięciu
do odpowiedzialności osoby odpowiedzialnej za jego powstanie. Wskazałem
personalnie hm. Janowskiego, który w latach dziewięćdziesiątych i do 2006
roku kierował choragwią.

Niestety ZHP straci kolejna nieruchość żeby zapłacic za przerost
zatrudnienia w poprzednich latach. A i to pod warunkiem, że to ZHP sprzeda
HOM, bo zdaniem ww druha np. pałacyk na HOM nie jest wlasnościa ZHP! Ale nie
wdawajmy sie w szczegóły.

Najwazniejsze, że na czele RCh nie stoi już poprzedni KCh. Oczekuję od
Zjazdu wyboru nowego komendanta, najlepiej nie umoczonego w obecnośc w
dotychczasowych komendach.
Niestety 12 maja mam komisje w Sielpi i do pilnowanie tego pozostaje w
rekach Ryszarda. A takze jak sadzę Piotra Arnolda z CKR, który bardzo
rzeczowo wypowiadał się na Zjeździe przeciw wszelkim spółkom na HOMie i
kilku młodych, nieźle rokujących komendantów hufców.
Załuje, że druh ze Świnoujścia przeforsował przerwe w Zjeździe, bo już dziś
mógł się zacząć proces uzdrawiania Chorągwi. Zwłaszcza, że gruntownie
uswiadomiliśy delegatów, że moga dzis liczyc tylko na siebie...
SW