[Czuwaj] chorągiew zachodniopomorska

Przemysław 'Chaber' Chabros chaber w uznam.net.pl
Nie, 15 Kwi 2007, 00:09:34 CEST

> Załuje, że druh ze Świnoujścia przeforsował przerwe w Zjeździe, bo już
> dziś
> mógł się zacząć proces uzdrawiania Chorągwi. Zwłaszcza, że gruntownie
> uswiadomiliśy delegatów, że moga dzis liczyc tylko na siebie...
> SW

Wiesz jak ja żałuje :) ... moja parszywa hufcowa codzienność dotarła do
Szczecina :( już jutro ogarnie cały ZHP ... [żart]

Ja się zapytam moich druhów ze Świnoujścia o zjazd ciekawe czego się
dowiem :P

--
Pozdrawiam i Czuwaj!
phm. Przemysław "Chaber" Chabros HO