RE: [Czuwaj] chorągiew stołeczna było: zachodniopomorska

TOGRO.com.pl togro w togro.com.pl
Śro, 18 Kwi 2007, 00:05:19 CEST

Nie wiem dlaczego gdy mowa o Stolecznej to musze zabrac glos, ale jakos już
tak jest.

Nie zgadzam się z Toba Piotrze. Nie zgadzam się z zadnym z Twoich zdan.

Ale skoro nie chcesz podawac szczegolow, czy dowodow, to ja także wstrzymam
się z dalsza wypowiedzia.
Wiedz jednak, ze nie zgadzam się z Taka postawa, gdzie można rzucac blotem,
a potem udawac jedynego sprawiedliwego.

Chciałbym jednak Cie uspokoic. Z mojej wiedzy wynika, ze Stoleczna nie ma
ZADNEGO zewnetrznego zadluzenia. Ani w ZUS-ie, ani w Skarbowym, ani
nigdzie...

I zawsze przy okazji rozmow o finansach zadaje to pytanie Skarbnikowi, wiec
staram się być na biezaco.

I gdyby nie decyzja GK ZHP o wstrzymaniu przetargu na Cyplu, obciazenie
przez GK hipoteki Cypla na splate dlugow w ZUS-ie i absurdalne zadania
przekazania do GK 2 mln zl za przeprowadzona inwestycja na Piaskowej - to
bysmy byli już w polowie kolejnej inwestycji, która może przyniesc nam tylko
czysty dochod i zapewnic byt na kolejne lata.

Nie porownuj wiec proszę Stolecznej do Opolskiej, czy Zachodniopomorskiej.
Nie ta kategoria. Stoleczna nie jest idealem, ale jeśli chodzi o finanse i
zarzadzanie majatkiem, to oby tak wszystkie choragwie sobie dobrze
radzily...

Pozdrawiam
_______________
Tomasz Grodzki