[Czuwaj] chorągiew stołeczna było: zachodniopomorska

Śro, 18 Kwi 2007, 09:01:54 CEST

Dnia środa, 18 kwietnia 2007, TOGRO.com.pl napisał:

> Ale skoro nie chcesz podawac szczegolow, czy dowodow, to ja także wstrzymam
> się z dalsza wypowiedzia.

A ja już prawie rok czekam Tomku, żebyś skomentował na liście sposób
rozliczania dotacji z miasta, który był opisywany przez mnie i Komendanta
mojego hufca po ostatnim Zjeździe Chorągwi Stołecznej. Napisałeś, że się
dowiesz czy tak jest i od tamtej pory nic.

> I gdyby nie decyzja GK ZHP o wstrzymaniu przetargu na Cyplu, obciazenie
> przez GK hipoteki Cypla na splate dlugow w ZUS-ie i absurdalne zadania
> przekazania do GK 2 mln zl za przeprowadzona inwestycja na Piaskowej - to
> bysmy byli już w polowie kolejnej inwestycji, która może przyniesc nam
> tylko czysty dochod i zapewnic byt na kolejne lata.

Nie wątpię, że zapewniła by WAM byt na kolejne długie lata. Komu służy
błyskotliwa inwestycja na Piaskowej skoro nie możemy tam nawet zorganizować
Konferencji Chorągwianej, a rzutnik na tę konferencję udostępnił nasz hufiec?

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski parasol(at)harcerstwo.net
Namiestnik harcerski :: Hufiec Warszawa-Żoliborz
http://arkadia.wawrzyszew.net
"Choć droga jest bez końca. Pozornie bez znaczenia.
 Mniemam, że mam powody by drogi swej nie zmieniać"