RE: [Czuwaj] chorągiew stołeczna było:zachodniopomorska

TOGRO.com.pl togro w togro.com.pl
Śro, 18 Kwi 2007, 10:41:56 CEST

Nie pamietam tej sprawy, ale być może tak było. Nie znam się na wszystkim.
Wielu rzeczy probuje się dowiedziec i wiele spraw udaje się wyjasnic. Może
napisz jeszcze raz gdzie tkwi problem i jaka dostales odpowiedz od
komendanta lub skarbnika - bo mniemam, ze jeśli ktos ma watpliwosci
(szczegolnie w temacie finansow), to zadaje pytanie najwlasciwszym osobom -
najlepiej na pismie, żeby na pismie otrzymac odpowiedz.

A idac dalej. Nie mam zamiaru wszystkiego komentowac na liscie. Zabieram
glos wtedy, gdy mam wiedze na jakis temat i uznaje, ze należy ten glos
zabrac.
Nie twierdze tez, ze w choragwi nie ma zadnych nieprawidlowowsci. Zapewne
sa. Nie mam jednak zadnej wiedzy na ten temat. Slyszalem za to, ze w WSI
były jakies naduzycia...

> Nie wątpię, że zapewniła by WAM byt na kolejne długie lata.
> Komu służy błyskotliwa inwestycja na Piaskowej skoro nie
> możemy tam nawet zorganizować Konferencji Chorągwianej, a
> rzutnik na tę konferencję udostępnił nasz hufiec?
> parasol

Ironia w Twojej wypowiedzi jest dla mnie niezrozumiala. I chyba nietrafiona.
Jestem spolecznym czlonkiem wladz choragwi i nie wzialem z jej kasy ani
zlotowki. Ale idac TWOIM tokiem rozumowania - jeśli Komenda Choragwi będzie
miala pieniadze na byt to i hufcom będzie lepiej. Chyba nie musze tego
rozwiajac?

Piaskowa nie pomiesci wiecej niż może. To chyba oczywiste. Musisz jednak
zdawac sobie sprawe z tego, ze na Piaskowej odbywaja się przerozne
harcerskie spotkania. Jest dla mnie także oczywiste, ze należy wynajmowac
sale konferencyjne dla firm zewnetrznych, żeby z tego utrzymywac obiekt.
Organizatorzy konferencji podjeli decyzje co do lokalizacji i mniemam, ze
była przemyslana. Musisz ich zapytac jak to było.

A co do projektora - masz racje. To wstyd. Wstyd, ze Choragiew jeszcze nie
ma wlasnego projektora, laptopa do prezentacji no i oczywiście klimatyzacji
na Piaskowej - w koncu idzie lato. Na najblizszej komendzie postawie wniosek
o zakup projektora, laptopa do kompletu i zainstalowanie klimy.

Jak do tej pory udalo mi się "zalatwic" zakup aparatu cyfrowego z
prawdziwego zdarzenia (kosztowal 2500 zl), którym jeden z instruktorow robi
zdjecia na imprezach. Zgadzam się jednak z Twoimi odczuciami. To
zdecydowanie za malo. Po co pozyczac, jak mozna wszystko mieć swoje...

Pozdrawiam

Tomek