Re: [Czuwaj] chorągiew stołeczna było: zachodniopomorska

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Śro, 18 Kwi 2007, 11:11:40 CEST

18-04-07, TOGRO.com.pl <togro w togro.com.pl> napisał(a):
> [...]

A ja się zgadzam. Nie z finansami, bo to mnie mniej obchodzi. Tylko z
tą "drobnostką" jaką jest program.

To jest jakaś masakra, że przez tyle lat praktycznie nic się nie
dzieje. Nie ma chorągwi jako wspólnoty hufców. Są działania
międzyhufcowe, a nie chorągwiane.

Jaki program? "Ojczyzna, nauka, cnota?" To ma być nowoczesny program?
Chyba że to program ma być tradycyjny, ale wydawało mi się, że to
jakoś inaczej miało biec.

To ma być program, który porwie młode pokolenie, spowoduje wzrost
liczebny w naszej chorągwi? (wiem, mamy jako jedna z niewielu wzrost
liczebny).

Co takiego daje nam chorągiew w tym wydaniu, żebyśmy musieli
odprowadzac choć złotówkę do niej? My, hufce warszawskie WOGÓLE tego
nie odczuwamy, tak mi się przynajmniej wydaje.

Postrzeganie harcerstwa przez choragiew zawsze było o jakies 20 lat
wstecz. Obstawa imprez, paradowanie przez oficjelami, tu ze
sztandarem, tam ze sztandarem. To jest program??

Litości.