[Czuwaj] chorągiew stołeczna było: zachodniopomorska

Piotr Tabor ptabor w czuwaj.net
Śro, 18 Kwi 2007, 19:57:04 CEST

TOGRO.com.pl napisał(a):
> [...]
Nie pisałem że to źle, że niema programu chorągwianego, bo emocjonalnie
mnie to bardzo cieszy, że
mogę spokojnie robić swój program i chorągiew mi się tylko "trochę" do
niego wtrąca -- wydając mi
pośrednio polecenie przyprowadzenia harcerzy, by ładnie wyglądali na
placu Piłsudkiego.

Trudno mi jest sobie wyobrazić dobry program "chorągwiany" - jedynie mi
przychodzi na myśl rajd "Arsenał" (jako
typ takiego programu). Nie jest tak, że jestem przeciw takiemu
programowi, ale z drugiej strony - jeśli miałby być kiepski - to wolałbym,
by go nie było.

Chorągiew mi się nadto kojarzy z idiotycznymi rozporządzeniami
dotyczącymi brania faktur,
paniami księgowymi, których jest całe stado i wszystko robią przy pomocy
kawy i kalkulatora (ach ta technologia) i
raczej nie jest to ułatwianie życia, tylko stwarzanie sztucznych
problemów) oraz z informacji o pieniądzach hufcowych,
które bądź w chorągwii utknęły lub które chorągiew chciała "przejeść".

W "dobrych" rzeczach mogę tylko wymienić Chorągwiany (choć tu by
wypadało napisać: "żoliborski")
Kurs Sylwestrowy Drużynowych (dzięki Darku), który był ok (choć kurs
Agrykoli był lepszy).

Pozdrawiam,
Tabor@