Re: [Czuwaj] chorągiew stołeczna było: zachodniopomorska

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Czw, 19 Kwi 2007, 14:26:33 CEST

18-04-07, Piotr Tabor <ptabor w czuwaj.net> napisał(a):

> Nie pisałem że to źle, że niema programu chorągwianego, bo emocjonalnie
> mnie to bardzo cieszy, że
> mogę spokojnie robić swój program i chorągiew mi się tylko "trochę" do
> niego wtrąca -- wydając mi
> pośrednio polecenie przyprowadzenia harcerzy, by ładnie wyglądali na
> placu Piłsudkiego.

No właśnie. Takie postrzeganie programu u nas pokutuje...

A można robić program w drużynach i jednocześnie mieć dobry program
chorągwiany. Może odezwie się JEDEN z programowców chorągwianych
(nawet zastępca komendanta d/s programu!) który jest na liście i powie
o tym choć dwa słowa ;)

Nie zdradzę z jakiej chorągwi, tej! ;)))