RE: [Czuwaj] chorągiew stołeczna było:zachodniopomorska

Maciej Syska msyska w czarna13.pl
Śro, 18 Kwi 2007, 21:05:37 CEST

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net] On Behalf Of TOGRO.com.pl
Sent: Wednesday, April 18, 2007 10:42 AM
To: 'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'
Subject: RE: [Czuwaj] chorągiew stołeczna było:zachodniopomorska

Ironia w Twojej wypowiedzi jest dla mnie niezrozumiala. I chyba nietrafiona.
Jestem spolecznym czlonkiem wladz choragwi i nie wzialem z jej kasy ani
zlotowki. Ale idac TWOIM tokiem rozumowania - jeśli Komenda Choragwi będzie
miala pieniadze na byt to i hufcom będzie lepiej. Chyba nie musze tego
rozwiajac?

===
[Maciej Syska]
A mógłbyś Tomku jednak pokusić się o rozwinięcie tej, jakże ciekawej,
zależności?

Pozdrawiam,
Maciek Syska