RE: [Czuwaj] chorągiew stołeczna było:zachodniopomorska

Maciej Syska msyska w czarna13.pl
Czw, 19 Kwi 2007, 13:49:04 CEST

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net] On Behalf Of Marcin Wojtczak
Sent: Wednesday, April 18, 2007 9:39 PM
To: Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.
Subject: Re: [Czuwaj] chorągiew stołeczna było:zachodniopomorska

Ta zależność jest bardzo prosta.
Jak chorągew bedzie miałe pieniądze na byt (czytaj płace personelu i
pochodne), to hufcom nie będzie groziło niepodziewane zajęcie konta
przez komornika, albo zlicytowanie  posiadanych nieruchomości. Proste!
A socjalizm to ustrój, który z wielkim trudem przezwycięża problemy
niewystepujące nigdzie indziej.

Marcin Wojtczak

===
[Maciej Syska]
Chciałbym więc z tego miejsca podziękować mojej chorągwi za to, że nie
zajęła wprost kont mojego hufca.
Dziękuję też za to, że tak nie wiele musimy na tę instytucję bulić, choćby
kosztów pośrednich.
Że też byłem kiedyś ślepy i nie zauważałem najwyższej funkcjonalności tego
szczebla naszej organizacji.

Zauważywszy wreszcie głęboki sens istnienia chorągwi, Ja i moi harcerze
bardzo chętnie zrobimy zrzutkę lub zorganizujemy akcje zarobkowe na rzecz
naszych władz. Będzie można jakiś etat zorganizować w księgowości, żeby
jeszcze lepiej zadbać o redukcję kosztów i bezpieczeństwo finansowe
organizacji.

Pozdrawiam,
Wreszcie świadomy Maciek Syska