[Czuwaj] Re: Film promujący zlot, było: Film z obozu skautowego.

Piotr Giczela piotr.giczela w zhr.pl
Nie, 22 Kwi 2007, 14:13:07 CEST

> Nie o to chodzi Darek. Na naszym filmie nikt by się nie uśmiechał. Jak
> na harcerskich zdjęciach. Króluje powaga i zamyślenie nad losami
> Ojczyzny. Szczególnie jak jesteśmy w mundurach :]

> I te kolory... feeria barw. A u nas feeria plam. Bo jeszcze snajper wypatrzy :]

> g00rek

Goorku, cenię Cię za wiele poglądów, a przede wszystkim za to, że nie jesteś koniunkturalistą i masz odwgę głosić to, co myślisz. Ale teraz to przesadzasz. Być może masz tylko takie złe doświadczenia. Same smęty, i "rocznicowe bohaterstwo". Ja podałem przykład, że mieliśmy radosną i kolorową prezentację na 10 lecie ZHR. Moi chłopcy przygotowuhją jajcarskie filmiki bez cienia nadętego patosu. A co do plamiastych spodni i kurtek, to wszystko zależy od drużynowego. Ja po prostu nawet nie musiałem zakazywac. Powiedziałem, że do munduru są spodnie zielone, a plamiaste ewentualnie na grę w lesie. Chłopcy sami widzą i komentują jak okropnie wyglądaja harcerze z bratniej organizacji, w swych plamiasto-wojennych porach, gdy stoją obok nich na warcie honorowej np. z okazji 3 Maja.
U nas też jest kolorowo i wesoło. Zbij te swe polaryzujące okulary, a zobaczysz coś innego. I nie opatrz tylko na ZHP. Bo nie wiem czemu, ale w moich okolicach to właśnie druhowie z ZHP są tacy zaplamieni w dolnych częściach ciała i mało kolorowi. :-)

--
Pozdrowienia,
 Piotr Giczela