Re: [Czuwaj] Re: Film promujący zlot, było: Film z obozu skautowego.

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Nie, 22 Kwi 2007, 21:16:48 CEST

22-04-07, Piotr Giczela <piotr.giczela w zhr.pl> napisał(a):

> U nas też jest kolorowo i wesoło. Zbij te swe polaryzujące okulary, a zobaczysz coś innego. I nie opatrz tylko na ZHP. Bo nie wiem czemu, ale w moich okolicach to właśnie druhowie z ZHP są tacy zaplamieni w dolnych częściach ciała i mało kolorowi. :-)

Piotr, ja myślę że ty trochę inaczej patrzysz na problem. Ja patrzę na
to całościowo, ilościowo. To, że mówię że u nas jest mnogość plam nie
oznacza wcale że wszyscy prezentują taki styl, albo że nikt się nie
uśmiecha.

Móię natomiast że na prawde bardzo, bardzo trudno znaleźć jest dobre
jakościowo zdjęcia uśmiechniętych, wesołych harcerzy. Radosne,
prezentujące FUN, zabawę, radość z bycia w harcerstwie. I trudno
będzie mnie przekonać że jest inaczej...

Oczywiście setki drużyn pewni są radosne i wesołe, ale GENERALNIE
kolorowo nie jest. I w przenośni i dosłownie.

Błagam, przestańcie na mnie patrzeć jak na kogoś kto uważa że w ZHP
(czy w polskim harcerstwie) wszystko jest do niczego, ale spróbujcie
zrzucić te klapki które każą nam chwalić coś, tylko dlatego że to
NASZE, POLSKIE. To jakaś propaganda sukcesu normalnie.

Pochodź po stronach harcerskich, pooglądaj galerie , program, co
drużyny robią, i tak dalej. Oczywiście pikanterii dodają kolejne
drużyny "małych zabójców", ale to jak mam nadzieję margines.

Aha i ja własnie mówiłem przeciez o ZHP :) Obok jest FSE. Żyją w
Polsce. Wychowują. Ba, nawet w duchu wartości katolickich, czyli
prawicowych. I kurczę, wcale nie przypominają oddziałów małych
powstańców. Ciekawe dlaczego?