[Czuwaj] Film z obozu skautowego

Bogdan W. Ciechomski bogdan288 w o2.pl
Nie, 22 Kwi 2007, 16:21:44 CEST

Darek Brzuska
DB> Wybacz, Bogdanie, ale twój sarkazm jakoś do mnie nie dociera. Może za tępy
DB> jestem, a może nie odpocząłem jeszcze po powrocie z wędrówki z moją
DB> drużyną.
DB> Z filmu uśmiałem się setnie. Mimo że jestem dumny z tego, że harcerze
DB> walczyli o wolną i niepodległą Polskę. Co więcej, jest to dla mnie ważne.
DB> Poważnie. A mimo to uśmiałem się setnie,

Mówiłem o czasie teraźniejszym - walczą. Bo w każdej chwili może
ruszyć na nas jakaś ofensywa i nie ma czasu na radosną młodość.

Jedno z zdjęć przypisanych do grona harcerstwo
http://grono.net/pub/u/573116/gallery/1204256/2/
Ja: Teraz mamy zdjęcie radosnych harcerzy (poznaje po lilijkach bo
myślałem że to delta force)
Autor zdjęcia: A co masz jakiś uraz? No chyba że to grono zezwala
tylko na dodawanie zdjęć harcerzy z opcji "hawajskie koszule, sandały
i tripy w volkswagenie"...

Już nie napisałem że wystarczyłoby jakby byli w mundurach harcerskich
albo zdjęcie było jaśniejsze bo takie szczegóły jak pas harcerski i
lilijka ciężko tam zobaczyć

Wiadomość wysłana przez program DRACO ORGANIZER http://www.dracosoftware.eu