[Czuwaj] HAL'07

Paweł "YETI" Lach yeti2ky w poczta.fm
Wto, 24 Kwi 2007, 11:28:29 CEST

----- Original Message -----
From: "Andrzej Rolewicz" <harc38 w op.pl>

[...ciach...]

> A wymóg phm jako komendanta w sytuacji gdy 40% drużynowych nie ma
> stopnia instruktorskiego da się wytłumaczyc tylko w jeden sposób:
> "walczymy z samodzielnymi obozami drużyny"

    A moim zdaniem patrząc na INSTRUKCJE ORGANIZACYJNA HARCERSKIEJ AKCJI
LETNIEJ I ZIMOWEJ to staramy sie jako Związek zwalczyć jakąkolwiek
samodzielną aktywność drużyn w czasie HAL. Wymóg phm. na obozach jestem
jeszcze w stanie zrozumieć. Ale potrzeba zgłaszania biwaków do Chorągwii
i zatwierdzania ich przez Kuratorium jest dla mnie czymś całkowicie
bezsensownym...

Kasia Cichopek eksponuje biust
>>> http://link.interia.pl/f1a6f