[Czuwaj] HAL'07

majcin w autograf.pl majcin w autograf.pl
Wto, 24 Kwi 2007, 14:20:41 CEST

Użytkownik czesiek.harcerstwo <czesiek w harcerstwo.net> napisał:
> [...]

czy znasz juz jakąś oficjalną wykładnię instrukcji?
bo na razie jest ona taka, że komenda hufca lub chorągwi może z niej zrobić co chce, na przykład ustalić, że od 23 czerwca do 31 sierpnia biwak może prowadzić wyłącznie podharcmistrz.
Może też z drugiej strony uznać, że jak ktoś nie chce wystawiać faktur uczestnikom biwaku, to komendy taki biwak w ogóle nie interesuje.
Zyczę wszystkim aby nie znaleźli się w hufcu, który przyjmie pierwszą interpretację.

Marcin Wojtczak