[Czuwaj] HAL'07

Krzysztof Ludwig krzysiekl w interia.pl
Wto, 24 Kwi 2007, 21:09:45 CEST

----- Original Message -----
From: "Marcin Wojtczak" <majcin w autograf.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Tuesday, April 24, 2007 8:32 PM
Subject: Re: [Czuwaj] HAL'07

> skąd wytrzasnąłeś ten tekst w nawiasie?
> to jest twoja interpretacja rozporządzenia
> czy może taką stosuje twoje kuratoriom
> a może taką stosują w twoim hufcu, żeby utrudnić organizowanie obozów?

Nigdy nie słyszałem nawet o innej interpretacji.
W rozporządzeniu pojawia się sformułowanie "staż pracy".
A czym jest praca wyjaśnia ustawa kodeks pracy (umowa o pracę, powołanie,
wybór, mianowanie lub spółdzielcza umowa o pracę).

Jeśli masz podstawy do jakiejś innej (korzystniejszej dla młodych
drużynowych) interpretacji, to proszę napisz.

Pozdrawiam!

Krzysiek