[Czuwaj] HAL'07

Marcin Wojtczak majcin w autograf.pl
Wto, 24 Kwi 2007, 21:32:51 CEST

Krzysztof Ludwig napisał(a):

> ----- Original Message ----- From: "Marcin Wojtczak" <majcin w autograf.pl>

owszem
organizacja korzystająca z pracy delikwenta czy to w postaci
wolontariatu czy umowy zlecenia wystawia mu zaświadczenie o odbyciu 3
letniego stazu w pracy wychowawczej wraz z krótkim opisem jesgo pracy z
uwzględnieneim funkcji pełnionych na placówkach wypoczynku letniego lub
zimowego, z takim kwitem stawia się on na kurcie po jego ukończeniu
otrzymuje odpowiednie zaświadczenie.
osobiście znam kilka osób, które w ten sposób zostały kieropnikami
placówek wypoczynku, zarówna w ZHP jak i poza nim

Marcin Wojtczak