[Czuwaj] HAL'07

Krzysztof Ludwig krzysiekl w interia.pl
Wto, 24 Kwi 2007, 21:55:37 CEST

----- Original Message -----
From: "Marcin Wojtczak" <majcin w autograf.pl>

Nawiasem mówiąc, takie zaświadczenie nie jest raczej potrzebne na kursie
(każdy może kurs sobie zaliczyć), tylko podczas zatwierdzania placówki
(wtedy powinno się sprawdzać uprawnienia, np. czy nadal jest
podharcmistrzem).
A jeśli kuratoria zatwierdzają kierownika z zaświadczeniem o wolontariacie,
to ich problem. I chyba trochę ich odpowiedzialność.
Należy się tylko się cieszyć z takiej postawy.

Pozdrawiam!

Krzysiek

ps. ja pisałem o podstawach prawnych a nie o praktyce.
Chociaż w sumie wolontariusz wykonuje "działalność odpowiadającą świadczeniu
pracy". Może da się to jakoś naciągnąć. Nie jestem prawnikiem.

Dziecko - instrukcja obsługi
>>> http://link.interia.pl/f1a51